Миколаївському тролейбусу — 53

0

Миколаївський тролейбус діє з 29 жовтня 1967 року. Перша лінія под’єднала старий залізничний вокзал і кільце біля старого міського цвинтаря. Перші тролейбуси моделі «Київ-4» надходили до Миколаєва з Київського заводу електротранспорту.


На момент відкриття тролейбусних ліній у місті було шість тролейбусів. До кінця 1967 року їх стало десять. Друга лінія з’єднала старий залізничний вокзал із Центральним ринком.

Спочатку тролейбусний парк і ремонтна база були відсутні. Перші тролейбуси ремонтувалися на вулиці Пушкінській, мийка виконувалася біля вокзалу Миколаїв-Вантажний. Складні поломки усувалися у трамвайному депо.

У 1980-ті роки на лініях Миколаєва працювало 95 тролейбусів. Рух здійснювався з 05:00 до 01:00.

У 2009 році маршрут № 6 подовжено від Агроосвіти до мікрорайону «Північний».

У серпні 2012 року на тендерному конкурсі, проведеному комунальним підприємством «Миколаївелектротранс» перемогло київське підприємство «МАЗтранссервіс», яке запропонувало місту Миколаєву 7 тролейбусів МАЗ-ЕТОН Т103 на загальну вартість 11 млн 340 тис. ₴.

5 жовтня 2012 року надійшов перший тролейбус моделі МАЗ-ЕТОН Т103, а згодом і другий. Тролейбуси отримали бортові № 3006 і 3007. З 23 жовтня 2012 року, після презентації, машини вийшли на маршрут № 2. З 10 серпня 2013 року на цьому маршруті почали працювати ще два нових тролейбуси МАЗ 103Т (№ 3008, 3009).

18 листопада 2014 року відновлено роботу маршруту № 4 «Миколаїв-Вантажний — Намив».

У 2015 році місто придбало 33 тролейбуси Škoda 14Tr, що раніше експлуатувались в чеських містах Брно, Острава та Плзень. Перші два тролейбуси надійшли 7 серпня, останні — у грудні. 20 серпня перші чотири тролейбуси почали працювати на маршрутах.

18 вересня 2015 року відновлено роботу маршруту № 9 «Вокзал Миколаїв-Вантажний — мікрорайон «Північний».

2018 року на мікрорайоні «Намив» розпочався монтаж електроопор для проведення тролейбусної лінії по вулиці Лазурній. Перші стовпи під опори почали встановлювати в районі тролейбусного розвороту на початку Намивського берега. Будівництво тролейбусної лінії було продовжено у 2019 році. Протяжність самої лінії становить 3,2 км, а проєкт був оцінений у 9 млн ₴ (це і освітлення, встановлення стовпів, прокладання контактного проводу, встановлення модульної трансформаторної підстанції).

19 грудня 2019 року на новозбудовану лінію для тестування були випущені два тролейбуси Škoda 14Tr (№ 3018 та 3023). На новій ділянці встановлені дві автоматичні стрілки: на початку лінії на кільці і біля нової кінцевої зупинки та дві звичайні — подібні стрілки. На місці нової кінцевої зупинки тролейбусів, біля супермаркету «Таврія-В», перенесений диспетчерський пункт з вулиці Курортної. На новій кінцевій зупинці також прокладені дві паралельні лінії: у водіїв електротранспорту є можливість заїхати на кінцеву зупинку або, в разі чого, проїхати прямо, минаючи її. Примітно, нова встановлена ​​підстанція для забезпечення роботи лінії, що складається з двох трансформаторів (резервного і основного) — найсучасніша в Україні, (вартість модульної підстанції становить 16 млн ₴). Підстанцією є можливість керувати дистанційно та повністю комп’ютеризована[17]. 29 грудня 2019 року нова тролейбусна лінія на мікрорайоні «Намив» була введена в експлуатацію. Цією лінією були подовжені відразу чотири тролейбусні маршрути: № 2, 4, 5 та 7.

КП ММР «Миколаївелектротранс»

Добавить комментарий